mandag den 18. februar 2013

Mama needs cash!

Okay, prøv li' a' hør' her: Jeg er nødt til at blive rig! Jeg er født til at være rig. Ellers ville jeg ikke være HGs 'skade', som falder i svime hver gang noget glitrer. Tjek lige noget fedt bling, jeg har fundet på Asos:


Det er første gang, jeg falder over dette mærke. Det hedder Made og jeg synes bare, de har nogle virkelig nice detaljer. Her har jeg valgt lidt tilfældigt blandet deres produkter. Normalt er det især ringe, jeg falder for, men her er det især halskæden i øverste venstre hjørne, der springer mig i øjnene (det er den samme på billedet ved siden af). Too. Nice!

De har flere produkter af mærket her. Priserne ligger mellem 112,93 kr for det billigste produkt til 517,61 kr for det dyreste produkt. De fleste varer ligger omkring 235 kr. Lige en pris, der er passende for en fødselsdagsgave ... hvorfor pokker er der så længe til min fødselsdag? (Okay, det troede jeg så aldrig, jeg skulle høre mig selv sige!).

Hvad siger I? Nogen favoritter her eller er det slet ikke jer? Speak up. :)


8 kommentarer:

  1. Super fine smykker, og priserne kan man da også være med på :D

    - Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er også ret vild med dem. Tak for din kommentar og fordi du kiggede ind. :)

      Slet
  2. Jeg er enig med Louise :)
    Også rigtg fin blog, super fed header som giver masser af inpiration! Billedet med bogen vil jeg helt sikkert selv prøve at lave hehe

    Knus Sille
    silleagerskov.blogspot.com

    Kig endelig forbi! Det ville jeg bliver super duper glad for :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak for de søde ord, Sille. Jeg kigger rigtig gerne forbi. :)

      Slet
  3. Virkelig fed og inspirerende blog!
    - Den er meget anderledes, på en fed måde!
    Har du lyst til at følges? :)

    Knus Victoria :)
    http://victoriawinther.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak. :) Og altid - mht. at følges altså. Kigger ind hos dig.

      Slet
  4. Nogen rigtig lækre smykker! :D god jeg også godt eje :P og en fin blog du har dig ;)
    Måske du kunne tænke dig at følges?
    hugs :*
    http://kom-se.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak. :) Og jeg følger dig vist allerede, har gjort det nogen tid ... Det er da dig fra Haderslev, ik? Med bloggen med de fede naturbilleder? Jeg kigger lige ind for at være sikker. :)

      Slet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...