torsdag den 28. februar 2013

"This is my carrot. There are other carrots it ..."


... but this one is mine!"

Okay, men så er hr. kraninus (min lillebror kunne ikke sige 'kanin', men sagde 'kRanin') her min. Han er så sød, det gør fysisk ondt i hjertekulen. Og hvor smuk en farve er det ikke lige?

Sært, drømmer hele tiden om kaniner for tiden. (Og nej, ikke på Freud mr. naughty-måden). Og tit og ofte er kaninerne i mine drømme netop denne cappuccinoagtige farve. Så da jeg (ved et frygteligt uheld, forstås!) sad og googlede billeder af kaniner og faldt over ham her, måtte jeg lige dele ham med verden; det vil sige mine to-tre læsere, der er natteravne som jeg. c",)

Gud, hvor jeg savner vores Kong Lurifax og chokoladeknappen, Mugee. Savner, savner, savner at have kanin.

PS: Kan I huske den film?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...