fredag den 22. februar 2013

Rainbow boots

Prø' li' a' hør her! Hvis ikke jeg var fattig, ik? Og hvis jeg kunne gå i hæle uden at ligne en flodhest i ortopædiske sko, så skulle jeg altså have mig et par af disse her:








Det er sgu da sko, man kun kan blive glad i låget af! De er fundet på Zalando under mærket United Nude og stort set alle deres sko er i farver, der minder mig om barndommens farveblyanter, der lå i regnbuefarvet orden. Priserne ligger omkring de 1300 kroner (AVS!), men man kan jo også bare sidde og nyde dem på skærmen, mens man messer: "Pretty shoooooes. Pretty shoooooes!" c",)

Min favorit er par nr. 1 - dog kan jeg bedre lide den mere spidse hæl, som par nr. 5 har. Hvilket par ville du vælge?


13 kommentarer:

  1. Åh, hvor er jeg dog vild med nr 1. :)
    Hæle skal ikke være for høje eller tynde for mig, fordi så går jeg som en der er fuld. :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep, hæle har jeg heller aldrig formået at mestre. :)

      Slet
  2. Jeg er virkelig vild med farverne på par nr. 2(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også dem, jeg faldt over i et reklameindslag ... så måtte jeg jo liiige ind og se, om billedet var manipuleret eller de virkelig så sådan ud med farverne, der glider ud. Og så havde de massevis af farver. Skønt. :)

      Slet
  3. Du har en rigtig fed blog! meget inspirerende!
    Tænkte på om du havde lyst til at følges?
    Knus.

    www.modedyrene.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Annemette. :)

      Tak for de søde ord, vil gerne følges og har smidt en besked til dig på din blog.

      Slet
  4. Hvor er de fede :D
    sort kjole og så sådan farverig sko :D ja tak !

    http://etsofieliv.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jepper - sko med farver, ja tak. :) Og hvis vi så også liiiige kunne lokke lidt sol og forår frem, vil jeg (næsten) være tilfreds med tilværelsen. c",)

      Slet
    2. Ja lidt sol og forår så ville det være skønt :D

      Slet
  5. Hej :)
    Tak for den søde kommentar på min blog. Det kunne være fedt, hvis vi kunne følges ad :)
    Hvis du har lyst :)

    http://lifeaslange.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Gerne - jeg har smidt dig en kommentar på bloggen. :)

      Slet
  6. Sjov, sjov tekst elsker din måde at skrive på! :-)
    Og interessante sko.

    Tusinde tak for din kommentar på min blog, blev simpelthen så glad, da jeg læste den <3
    Tak!

    Kig gerne forbi igen:
    Http://Katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, så smeltede damens hjerte. :) Tusinde tak, Katrine.

      Slet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...