torsdag den 6. juni 2013

Billeder af en bananflue

Den lille, endnu navnløse, bananflue er kommet godt gennem natten. Vi kæmpede for at få to flasker mælk i ham i går. Efter en halv flaske var han SÅ træt efter dagens strabadser at han ikke havde energi til at sutte. Men her til morgen og formiddag har han velvilligt gnasket to flasker i sig. Heldigvis har han ikke tabt sig, men han har heller ikke taget på. Dog vil jeg blive overrasket, hvis ikke han klare den, for han er en gæv lille gut, der lader til at have mod på livet. Er han sulten skriger han ... HØJT. Forlader jeg rummer skriger han ... HØJT. Når han er glad og mæt spinner han ... HØJT.

Vi har haft flere navne oppe at vende, men tror, vi har fundet det rigtige. Mere om det senere. Lige nu skal jeg i et hurtigt bad og så skal fluen, hundene, HG og jeg til fødselsdag.

Nyd billederne. De er taget lidt hurtigt. :)




Bananfluen takker for alle de søde tanker, I har sendt ham.


6 kommentarer:

  1. Han ser virkelig bare så sød og dejlig ud(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Aww hvor er han sød!
    Jeg synes at du skal kalde ham Leif! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu da han er navngivet, må det blive hans kælenavn. c",) Faktisk havde jeg i gymnasiet to lærere, der hed Leif. Samtidig var der et meget populært ungdomsband herovre der hed 'Leif er et svin'. Om det var møntet på én af de to skal jeg ikke kunne sige. c",)

      - Line

      Slet
  3. Årrh hvor ser han dejlig ud.. Vil også have en killing... :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Han er også bare dejlig! :) Det er sjovt at have den fra så små. De fleste af kattene i mit liv har været voksne da vi fik dem. Vips var ca. 9 mdr. Shiloh og Sipzap var dog kun 3. Myrledyret 4 og Samsara omkring 9 ligesom Vips. I min barndom var kattene også lidt ældre, da vi fik dem. Med Zazen har vi næsten været med fra starten og vi ved, hvordan hans mor så ud. Det er lidt sjovt. :)

      - Line

      Slet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...