lørdag den 22. juni 2013

New in ... again!

I onsdags skulle vi til 'storbyen' for at handle en del ind til dyrene: Zazen havde guffet sig gennem hele dåsen med mælkeerstatning, de fire andre manglede tørkost (de får kun Hills C/D fra dyrlægen) og Samsara havde smidt sit adresseskilt væk. Ved samme lejlighed fik vi så også købt et til Zazen, som han kan smykke sig med, når det bliver tid for det første halsbånd (det er der noget til endnu).

Samtidig fik vi så handlet ind til Skt. Hansaften i morgen, som bliver holdt her hos os. Vi har tradition for at holde grillaften, så det bliver som det plejer. Da jeg havde knækket en halskæde jeg købte i H&M for nogen tid siden ...


(... denne, hvis I husker?) første gang jeg havde den på, besluttede jeg at slå et smut indenom forretningen, der ligger over Kvickly, hvor vi handlede. Det var så a biiiiiig mistake. For selvfølgelig havde de udsalg. Og ved et frygteligt uheld kom jeg til at vifte lidt for ivrigt med HGs dankort. Og det selvom jeg samme morgen havde modtaget en pakke fra dem med ting, jeg havde købt online.
          Men bl.a. havde de denne totalt lækre blazer, som min undersmukke svigerinde havde på sidste lørdag, da vi var til fødselsdag hos HGs kusine. Jeg vidste ikke engang den var fra H&M (hun rockede det outfit for vildt, så jeg troede det var en eller anden herredyr designersag!) og jeg havde ikke set den online. Men da jeg så kommer ind i butikken hænger den dér og kigger bedende på mig. Desværre var der kun to tilbage. Og begge i str. 42! Og jeg er en 38 ... Dog kan jeg godt lide at blazere sidder lidt løst på mig, så jeg køber dem ofte i 40. Så den er lidt stor i det, men jeg synes ikke der er værre end den stadig klæder mig. Så selvom det er totalt copycat og måske ikke særlig charmerende overfor min svigerinde købte jeg den. (Dog ser hun mindst tres gange mere lækker ud i den end jeg).

Men desværre holdt jeg ikke her, så der røg mere med i posen, nu da jeg var i gang med at skamnasse på HG.

Den famøse blazer, der ikke gør sig nær så godt på billeder som live. Jeg sværger, man skal se den på (og også gerne TÆT på) for at kunne vurderer den. Her er den tilsat et stænk Myrl.

Denne sag, som er noget mere orange end jeg regnede med, købte jeg online, hvor hvid og grå (som jeg hellere ville have haft) var udsolgt. Halen fulgte med Myrledyret, da vi adopterede hende fra internatet. ;)
Men hvad ser jeg, da jeg træder ind i H&M i Rønne? Min sag i hvid. HAPS!
Basictoppe i hvid og sort bruger jeg RIGTIG meget og da skulderstroppen på den ene knækkede, da jeg var ude at rejse, nuppede jeg én med, da de hang i forretningen (min str. er ofte udsolgt).
Fra pakken jeg modtog om morgenen. Jeg har længe holdt øje med den online, så da den kom på udsalg slog jeg til.
Jeg er åbenbart ikke den eneste, der er ret forelsket i denne, som også var blandt min onlinebestilling. Toppe som denne bruger jeg rigtig meget med en cardigan udover, så toppe med fine detaljer samt skønne cardigans er altid noget, jeg er på udkig efter.
Bling-afdelingen er altid den første, jeg er at finde i og selvfølgelig kom der også nyt med hjem (jeg har sgu snart ikke plads til flere smykker, men når jeg overvejer at sælge ud eller forære væk, går det op for mig, der ikke rigtig er nogen af dem, jeg aldrig bruger).
Fine og på udsalg - what's not to love? Dem er HG også ret vild med (på mig that is! ;)).
Det eneste problem med armbånd er, at der er en grænse for, hvor mange man kan have på ad gangen ... mine arme skulle mindst være syv kilometer, hvis jeg skulle bære dem alle på én gang!
Jeg svæger, jeg var ved at forlade centret, da jeg kom forbi Matas, der solgte disse til 20,-!

Jep, sådan kan en dag udvikle sig til at blive ens økonomiske ruin. c",)


2 kommentarer:

  1. Fine køb - og rigtig søde øreringe nederst, ville ønske jeg gik med "hænge"-øreringe noget mere! :)

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...