tirsdag den 25. juni 2013

Fortsættelse på Miss Diva-skandalen.

Først og fremmest tak til alle jer, der har støtte op omkring det uacceptable i Miss Divas forretningsstil. Indtil videre har indlægget herinde fået 16 kommentarer og været delt vidt omkring i blogland, ligesom rigtig mange var inde og kommentere på selve debatten på Miss Divas Facebookside.

I dag har jeg haft flare up dag med træthed og spasmer, så jeg har ligget vandret og sovet helt til kl. 17, men jeg har læst alle jeres søde ord igennem og skal nok få svaret hver enkel.

Kathrine Johansen gjorde mig opmærksom på, de nu har slettet opslaget på deres Facebookside og ganske rigtigt er den slettet og jeg blokeret. Men nu er jeg altså lidt stædig i det, når det kommer til retfærdighed. For nu er det sådan, at mine hunde har hver deres Facebookprofil (ja, I'm that weird! c",)), så bl.a. opdrætterne kan følge med i deres udvikling. Så jeg loggede mig ind på Fodvortens profil og sendte et svar på tiltale:


Jeg har her til aften fundet en ny gave til Natacha og håber, jeg kan få den pakket og af sted i morgen. I skal nok få den at se. :)

Endnu engang tak til alle og husk at vær lidt klogere end jeg: Tjek firmaerne, før I siger ja til sponsorater eller selv opsøger dem. Jeg gjorde det i de fleste tilfælde. Men da jeg havde set, at de havde sponsoreret andre giveaways i blogland, gik jeg naivt ud fra, de var reelle. Fremover vil jeg kigge bedre efter, før jeg starter en giveaway!

Grumpy Cat, skal andre indgå sponsoraftaler med Miss Diva?


Listen to the lady, she may be grumpy, but she is wise!

12 kommentarer:

  1. Du er fandme for sej!
    Jeg havde ikke turdet, at kæmpe så åbenlyst tror jeg! Mega meget respekt herfra <3 Og rigtig god bedring med ryggen :*

    xoxo
    PRESMA

    //www.presma.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, tak miss PRESMA. :) Jeg tror, jeg er opdraget til stædighed og ikke at finde mig i uretfærdighed. Da jeg var barn var der en nabo, der så sig ond på mine forældres hund og forlangte, den ikke måtte komme ud i deres egen have. Der dukkede politipatrulje op og det hele (hunden havde ikke gjort andet end at sige vov!). Mine forældre klagede og sagen endte i justitsministeriet - hunden kom på forsiden af avisen og blev nævnt i årets lokale revy. Mange syntes vist, det var helt ude af proportioner, men det er nok dér jeg har det fra: Jeg er allergisk overfor uretfærdighed. c",)

      - Line

      Slet
  2. Du er så skide genial Line!

    SvarSlet
  3. Husk lige at gå ind på Trustpilot og rate dem - jeg kan se der er mange der har givet udtryk for deres problemer med dem - og de allerførste anmeldelser af dem virker så fake! Ja, Trustpilot er jo den offentlige gabestok og er muligvis unfair og upålidelig på mange måder, men der er ingen grund til ikke at give udtryk for sin holdning jo - gør det her: http://www.trustpilot.dk/review/miss-diva.eu

    SvarSlet
    Svar
    1. Har været inde og lure (skulle jeg have gjort FØR jeg spurgte, om de ville sponsorere bloggen - my bad!) og tænkt, jeg ville give dem mit besyv med dér også. Skal bare lige have mig oprettet. Og tak for støtten. :)

      - Line

      Slet
  4. Godt og tydeligt svar fra Grumpy Cat!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hende kan man altid regne med. :)

      - Line

      Slet
  5. Svar
    1. Yes sir! (Det endegyldige svar på en sandhed herhjemme - uanset, om det er mand eller kvinde, der kommer med guldkornene c".)).

      - Line

      Slet
  6. Jeg vandt en fin selskabskjole derinde den 17. juni. Jeg har endnu ikke modtaget den. Først var det på grund af sygdom, og siden blev det til, at de havde sendt den til mig, og fået den retur.
    Nu har jeg så googlet dem, og hvad finder jeg..Dårlige anmeldelser på Trustpilot, og de fjerner tilsyneladende alle der rater dem rigtig dårligt, lige så hurtigt, som de er skrevet.
    Hvor er det ringe altså, men jeg er ikke alene om at synes dårligt om den virksomhed, kan jeg læse mig til..
    Ja, man kunne måske få siden lukket på facebook, da de jo ikke overholder reglerne for hvordan de håndterer konkurrencer derinde. Jeg kan simpelthen ikke med snyd og humbug.
    Birthe R. Nygaard

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Birthe

      Tusinde tak for din historie og dit besøg herinde! :) Jeg har været så fræk at sende dig en længere besked på Facebook, da jeg ikke var sikker på, du ville falde forbi her igen og se mit svar.

      - Line

      Slet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...