søndag den 16. juni 2013

Zazen i søndagssvime - hans første fanpost! c",)

For noget tid siden lagde jeg et billede af Zazen på på Dreamies facebookside, hvorefter jeg modtog en besked fra dem om, at historien om Zazen og vores indsats med at flaske ham op havde rørt dem så meget, at de gerne ville sende en pakke godbidder til ham og vores fire andre katte. Jeg synes, det er SÅ rørende at de lægger mærke til sådan en historie og reagerer på den! Nogle mennesker går bare ud over de jobbeskrivelser, der forelægger. :) I går kom så din fine pakke:

Til Line & cats - hvor blæret er det ikke? :) (Beklager baggrundsrodet!).
Små Zazenpoter i baggrunden. :)
Søde ord med på vejen - tænk, at de har givet sig tiden til det!
NOMNOMNOM!
Zazen er så småt begyndt at spise fast føde og har allerede smagt (og delt med de andre!) godbidderne, som faldt i endog meget god jord. :)


2 kommentarer:

  1. Jeg synes, det er så sødt og rørende, at de har sendt nogle poser godbider til jer(:
    Nååh, hvor ser han dog bare kær ud(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes også, det er meget rørende. :) Og taaaak. :)

      - Line

      Slet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...