fredag den 28. juni 2013

Fredagsfnis #3

Så er det igen tid til ugens fredagsfnis og jeg er faldet over dette billede, der da bare er for skønt!

♪♪♪♫♫♪♪♫♫ Min kat den danser tango, tango, tango ... ♪♪♪♫♫♪♪♫♫
Tja, det er jo fredag, så hvorfor ikke tage sig en svingom?

Btw. beklager jeg de sidste dages stilhed. Lige som jeg troede, jeg var ovre rækken af blærebetændelser (godt en måned uden penicillin) tager jeg åbenbart en omgang mere og som sædvanlig gør det mig meget træt. MAGTER ikke at skulle vente med penicillin til tirsdag, men synes også, det er lidt pinligt at ringe til vagtlæge for tredje gang på tre måneder. Desuden må jeg hellere snakke med egen læge, da jeg muligvis skal tilbage på fast penicillin. Har også stadig et hængeparti ang. nyreundersøgelsen, såeh ... At vente.

God weekend til alle derude - hvis der ikke kommer indlæg, ved I hvorfor. Men tirsdag skulle jeg gerne starte på penicillin og være i bedring. (Btw. har jeg fået mail fra Google+teamet om, at min konto skulle være åbnet igen, så: Yay!).


2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare et sødt billede(:

    Rigtig god bedring, søde Line.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...