mandag den 24. juni 2013

Det feminine touch

Nogle gange ville jeg bare ønske, jeg var lidt meget mere feminin end jeg er. Jeg er typen, der går i hullede jeans og basic T-shirts. Typen, der ifører mig kasket og stadig klæder mig som da jeg var 17 (jeg er snart ... nevermind!). Jeg tiltrækkes af butikkernes teenageafdelinger og af og til også mændenes.

Ofte står jeg dog alligevel og sukker over blonder og pailletter, perler, sarte farver og finere stoffer som silke og angora. Men når jeg så ifører mig genstanden for min forelskelse, går det op for mig, jeg mest af alt ligner en sindsforvirret transseksuel.

Men det forhindrer mig ikke i at drømme ...

1. H&M // 2. Asos // 3. Vila/Asos // 4. Lisbeth Dahl // 5. Asos // 6. Saint Tropez // 7. Lisbeth Dahl 8. New Look/Asos 9. Marc Jacobs Daisy 10. Espadrillos/Ebay

De finere detaljer
A closer look
Hvad drømmer du om?

[Planlagt indlæg grundet Sct.Hansgæster og almen travlhed - er tilbage senedst d. 25. :)]

2 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER sådan nogle feminine sager som blonder, glimmer osv... Jeg har også meget af det, men noget der ærgrer mig er at jeg ikke kan gå i puf-ærmer.. Det ser simpelthen latterligt ud.

    Elsker når du sådan streger nogle ord over ;))

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha - ja, så er det godt, du ikke var ung i 80'erne! Puf for alle pengene. Når jeg ser gamle billeder hos mine forældre, er der billeder af en masse unge mænd med koner, hvis hoved er en golfbold begravet i puf eller skulderpuder. c",) Da jeg skulle konfirmeres, skulle min mormor sy kjolen og jeg endte i et puf-mareridt - jeg vejede kun 39 kilo og lignede noget, der var løgn pga. plateaustøvler og pufærmer. My God!

      Og tak for den aldrig svigtende ros. :)

      - Line

      Slet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...