tirsdag den 18. juni 2013

New in // Godter fra ferien

Ja, bedre sent end aldrig ... selvom det er 2½ uge siden jeg kom hjem, har jeg stadig ikke fået uploadet de mange dejlige køb, jeg gjorde. Dels har der været mange aftaler og dels (og bestemt ikke mindst!) har Zazen taget meget tid.

Mandag og i dag har jeg dog været nødt til at tage mig nogle hviledage. Den søde Louise fik ret; hun bad mig passe på mig selv og da jeg mandag - i mit hoved - var klar til nye opgaver, var min krop mere klar på at blive puttet i seng. Jeg kunne mærke, jeg var ved at fremprovokere et af mine underlige spasmeanfald og det er ikke lige en tur på skadestuen, jeg craver, så nu håber jeg, to dage på langs har hjulpet. I hvert fald har jeg fået indhentet en masse søvn.

Denne inaktivitet passer dog meget godt med at få uploadet alle disse billeder, hvor jeg viser mine køb. Det var skønt at få lov at bruge penge på sig selv efter et halvt år, hvor absolut ALT er blevet sat til side. Ikke en femogtyveører er blevet brugt til fråds.

Denne fine dame købte jeg som et alternativ til opbevaring af mine ringe.

Det er ikke ligefrem nogen hemmelighed, at jeg ELSKER ringe og har rigtig mange af dem.

Her mens Zazen var helt lille, har jeg for en gangs skyld været helt uden ringe, så han ikke hang fast med kløer og så hænderne var mere sterile. Det har været MEGET underligt ikke at have min daglige ringe på (ti stk), men så kom ballarinaen da i brug.

Jeg falder altid i på båden og kommer parfumer og deodoranter. Det er ikke, som der er gået hårknude i dem. c",) Det er bare en halskæde, jeg så i en butik - hver af butikkens giner havde en på, der hver var formet på deres måde. Et anderledes statementsmykke.

Et impulskøb, da jeg faldt for duften - frisk og let, lige mig.

Jeg har længe gerne villet have parfumen, men syntes, den blev for dyr. Det ærgrer mig dog nu, at jeg ikke købte den i stedet for deosprayen, for jeg synes hurtigt, den fordufter (jeg er ikke vant til deodoranter, da jeg altid bruger eau de toilette eller parfume).

En 'genudsendelse' og lipshine fra Nilens Jord - også købt på båden.

Meget diskret - lige mig. Er ikke til læbestift; det får mig til at føle mig som en firsårig udgave af Klovnen Pepino.

Et lidet charmerende billede, der dog meget fint viser lipshinen i brug.

Farvefest fra en lokal butik.

Jeg er vokset ud af min gamle (og højtelskede!) sommerfuglecardigan, så da jeg så denne, MÅTTE jeg eje den.

Top der passer fint til

Impulskøb af en tilbudsvarer, da den har fine bindebånd og hæklede detaljer.

Fundet i en genbrugsbutik.

En roman, jeg LÆNGE gerne har villet læse, men som der er lang venteliste på på biblioteket. Da Bilka havde den på tilbud, blev jeg lokket i fordærv.

Endnu et lokkende Bilkafund (ELSKER gamle danske film!).
Flere af købene er indviet for længst, men jeg mangler stadig at læse bogen, da jeg havde en kæmpe stak biblioteksbøger, som jeg lånte før afgang, samt en roman, jeg lånte af min mor. Men nu har jeg den og kan læse den, når det passer mig. :)

Det er i det hele taget vildt, hvor lidt jeg har læst de sidste par uger, efter vi fik Zazen. Det er måske blevet til ... 100 sider? Det er dæleme lidt op den tid!! Godt jeg er foran i min Goodreads-challenge. :)

Jeg beklager dette meget uinspirerende og dårligtskrevne indlæg, men det er presset ind mellem en aftenfodring og bad og har ikke fået den fortjente opmærksomhed. Beklager. c",)


10 kommentarer:

  1. Lækre ting du har fået anskaffet dig Line! - Er helt vild med damen til ringene :o)

    Kig gerne forbi, har en ny giveaway igang http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/2013/06/giveaway-3.html

    Knus Michelle Eckert ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaak, Michelle, jeg kigger forbi. :)

      - Line

      Slet
  2. Sikke en masse lækre ting du har fået købt! :D

    Knus.

    SvarSlet
  3. Hihi fniste lidt da jeg så dit charmende billede taget oppe fra :)) men det er en virkelig flot læbestift!! Den passer rigtig godt til dig. Og smykketræet (eller skulle man skrive smykke"damen") er virkelig fint(/fin)!

    Knus herfra! :o))
    http://resofikka.blogspot.dk/♥

    SvarSlet
  4. Man bliver jo helt misundelig på alle de lækre køb du har gjort dig! :-) Virkelig lækker blog du har dig, følger dig allerede, super inspirerende. Rigtigt god weekend!
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Sødeste Camilla, hvis du vidste, hvor dine ord varmer. Tusinde tak for det. :)

      - Line

      Slet
    2. Det var så lidt :-) Tænk, at små ord kan gøre en anden person så glad og taknemmelig! Jeg er bare rigtigt glad for, at du blogger, sådan man kan følge dig :-) Kig gerne forbi min, hvis du har lyst.
      http://camilla-soerensen.blogspot.dk

      Slet
  5. Aloin will be a component of the rind, and the idea will be an all natural
    laxative.

    my homepage ... köpa aloe vera gel

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...