søndag den 9. juni 2013

Buzzing Veet

Kan I huske, jeg for nogle uger siden modtog min første Buzzadorpakke? Den indeholdt Veet easy wax og Veet precision wax and care.


Jeg har set flere af jer i blogland har modtaget Veet-pakker og jeg er spændt på at læse, hvad I synes. Selv har jeg lige skrevet tilbagemelding og er ved at lægge sidste hånd på et indlæg herind til. Det er desværre blevet lidt forsinket pga. ferie og Gumpefisen. Jeg planlægger også en video, hvor I kan se, hvordan man bruger produkterne.



Selv er jeg vant til at bruge Veets voksstrips, som I ser på billedet ovenfor. Jeg har været meget tilfreds med dem, men må sige, jeg blev overrasket over, hvor meget bedre den varme voks er. Jeg er mindre begejstret for precision wax and care; jeg synes, det bliver så omstændigt med at skulle varme den op og voksen har en tendens til at klumpe - måske får jeg den ikke ordentlig varmet. I hvert fald synes jeg, det i ansigtet er lette bare at køre en barberhøvl henover.

Men til ben og armhuler er jeg klart til voks - især nu, hvor det er sommer. Desværre synes jeg tit, det kun holder 2-3 uger. Pga PCOS, har jeg problemer med vild hårvækst på benene - jeg har mere pels end HG! Og ikke nok med det: Det er sorte hår. :( Så der vokser jeg gerne og ofte, da jeg føler, det er min akilleshæl. Man føler sig SÅ ufeminin med sådanne ben. Jeg kan huske, jeg fik de første hentydninger til mine behårede stænger allerede som 11-årig og lige siden har jeg barberet eller vokset ben (halleluja for en far, der er apoteker!). En periode overvejede jeg om jeg skulle investere i laserbehandling, men fik at vide, det kunne efterlade ar. Og da jeg får keloide ar (altså ar, der vokser), er jeg ikke meget for den løsning. Det ville være at erstatte ét problem med et andet. Det samme gælder epilering, jeg også har hørt kan give små ar. Og desværre resulterer små ar hos mig i ar, der kan blive på størrelse med en valnød eller æg og som skal fjernes kirurgisk.

Jeg er for flov over mine stænger til at få fjernet hårene professionelt. Hårene skal jo helst have en vis længde, før voksningen rigtig giver noget og jeg nægter simpelthen at lade andre se mine ben i uvokset eller uskrabet tilstand!

Det eneste andet jeg har prøvet i voksafdelingen, var også en kold voks. Det var for maaange år siden og jeg mener, de var fra Hanne Bang. Jeg følte, jeg lige så godt kunne have brugt tape! Der sad tre hår på stripsen og jeg følte mig totalt til grin for at have postet penge i produktet. Og da mine ben som før omtalt er meget pelsede, kræver jeg altså mindst en pakke for at vokse begge ben, hvilket godt kan blive dyrt.

Siden da har jeg kun brugt Veet og var derfor også super glad, da jeg blev udvalgt til kampagnen.

Har du testet det? Hvad synes du? Læg en kommentar eller link til din blog. :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...