torsdag den 27. juni 2013

Liiiiige et par spørgsmål, eggåz!

Okay, har haft rædselsdag, hvor jeg ikke bare har fået det forkerte ben ud af sengen, men den forkerte krop, så nu er det, jeg spørger, hvad er det lige, der sker for:

* Google+ ... mage til fucking lort!
* Vores badekar. Hvorfor skal det ALTID stå dér og ligne vores toilet? Jeg MAGTER ikke, at jeg altid drøner ud på badeværelset, trækker bukserne ned og smækker min store, bare røv på badekarrets kant, før jeg opdager, at der er der vist et eller andet rivravruskende galt.
* "Bugs, bites and parasites" på Discovery - det er så fucking ulækkert, at man ikke kan se på det ... og samtidig så klamt på den småpervese måde, at man bare MÅ se. (Har lige set en lort blive gennemtjekket på et laboratorium, der må betragtes som verdens værste arbejdsplads).
* Bæltetasker - i min verden vil jeg ALDRIG forbinde det med et modefænomen, kun med Robert Dølhus.
* Vejrudsigten - det bliver ALDRIG det vejr, man ønsker og ALDRIG det vejr, de lover. Hvad skal vi med det?
* De dér dejagtige hudflapper på min krop, der skal forestille muskler?
* Min læge - der skal PÅPEGE, de ser dejagtige ud. (I know!! Guess why I am here? Fix it!).
* Langhårede katte ... hvilken opdrætter kom på dén geniale idé? For hundrede gang denne måned er Zappen kommet ind med en lort smurt ud i pelsen - MAGTER ikke mere kattevaskeri denne måned. Har mistet lige så meget blod på kattekløer, som en gennemsnitlig bloddonor pr. besøg. (Begynder at forstå fidusen med de skaldede katte).
* Nycomed ... jeg mener: Helt early! 340 kr. for to glas Kodipar, der knap holder en måned. Det' jo sindssygt! For slet ikke at tale om prisen, de vover at tage for Klorzoxazon. Min bankkonto er afgået ved døden. Bisættelsen er foregået i stilhed (bortset fra Nycomeds hysterisk grådige grin).
* Zazen, der konstant forsøger at få sit hoved ind i min mund (no - no food there!).
* Min slankekur ... den er gået hjemmefra i sindsdeprimeret tilstand! Come home to mama.
* Hundetandpastaen, som absolut skal stå ved siden af Zendiumen i tandkruset - jeg mener ... det var en tikkende bombe waiting to go off! (And btw.: EEEEW!).
* Mit tarmsystem (skal skåne jer for tilføjelser).
* Lady Luck - is she real? Jeg synes ikke rigtig, jeg ser hende her på matriklen i disse dage.





3 kommentarer:

  1. Åh vi har vist været inde på det der med tarmsystemet dig og mig, oooog jeg har en lille opdatering til dig (Jeg deler jo gerne, som du nok husker). Anyways; Silicol mave/tarm gel - kan købes i matas. Det smager ikke godt, det er tørt og lidt klamt, men det virker. En spiseskefuld hver morgen, og din mave opfører sig pænt (eller bedre). Bonus - det gør også underværker for dine negle, din hud og dit hår.

    Bum bum.

    Og nåh ja, til resten: Haha, nåh stakkel og alt det der :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, du er for skøn, Heidi! :) Tak for tippet - så snart jeg tør forlade huset smutter jeg i Matas (og trækker det ud - åh gud, lokumsmetafor!) så må jeg bestille det online. Det gør ikke noget, det er lidt ulækkert, er vant til at putte ting i munden, der er lidt småklamt i konsistensen ... okay, det lød så HEEELT forkert! Sengetid!!).

      - Line

      Slet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...