søndag den 16. juni 2013

Giveaway #17

Denne gang har Billigesmykker.com været så søde at sponsorere en giveaway til jer læsere. De har en dejlige side med mange - og billige - smykker, hvilket passer perfekt til en fattig bling prinsesse som jeg. :)

Her er halskæden, du kan vinde:

For at deltage skal I:

* Være bosat i DK
* Være fast læser via enten GFC eller Bloglovin (husk at skrive i kommentarfeltet, hvor I følger).
* Like bloggens facebookside
* Like Billigesmykkers facebookside
* Skrive en kommentar herunder med navn og emailadresse

Vinderen vil blive trukket d. 7. juli.

Held og lykke til alle. :)


15 kommentarer:

  1. Jeg er med:)
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  2. Jeg er med og følger dig via fb og bloglovin (:
    Den er da bare lidt for fed (:
    Trine Rasmussen
    moi_246@hotmail.com

    SvarSlet
  3. wow super spændende konkurrence <3 er klart med og følger dig
    Jane Tvede
    Jane@team-tvede.eu

    SvarSlet
  4. Jeg håber virkelig at jeg vinder. :D
    jeg følger dig begge steder.

    Kamilla millamusen@jubii.dk

    SvarSlet
  5. Ovenstående krav er allerede opfyldt - Har delt på Fb og håber på god karma :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Jeg er med på bloglovin og face

    // Eva // eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Følger med over det hele facebook, bloglovin' og GFC :)))

    rebekkalausen@gmail.com

    SvarSlet
  8. Opfylder alle krav og følger dig via bloglovin :-)

    Julie Mahler
    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg opfylder alle kravene :)

    Mia Ekholm
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  10. jeg opfylder da alle kravene - og følger via BL.

    Krysser så bare fingre og håper på at det blir meg:D

    Trine vindheim - trinesoppskrifter at gmail.com

    SvarSlet
  11. Den havde jeg lige overset :D
    Følger på Face og Bloglovin´

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Tjek til alle betingelser :-)
    Min datter Melanie er født d. 07.07.07, så du trækker vinderen lige på hendes fødselsdag, det må da bringe lidt held <3

    SvarSlet
  13. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  14. Har gjort alt og følger dig på BlogLovin :D
    Martina Bylov
    ilovefritter@gmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg opfylder alle kravene :D

    xoxo
    PRESMA / www.presma.dk

    presmablog (a) gmail.com

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...