tirsdag den 16. april 2013

En fødselar har valgt en vinder

Så er det i dag, der skulle vælges en vinder af min giveaway - et signeret eksemplar af Kim Leines roman "Tunu". Når jeg har valgt at trække vinderen i dag, er det fordi, det er den kære HGs fødselsdag. Så derfor gjorde jeg også det, at jeg lod HG vælge.

Selv havde jeg to kommentarer, der var gået lige i mit hjerte. Men da følelser godt kan spille ind, lod jeg HG vælge (mellem alle kommentarer). Han fandt tre, han synes, der havde gode begrundelser (heraf var to de samme som mine). Til sidst læste jeg de tre kommentarer højt, hvorefter han kiggede på mig og sagde:

"Nu har jeg valgt en vinder." Det havde jeg i mit stille sind også, så jeg var spændt på, om det var den samme. Og det var det. Her er, hvad hun skrev:


Hvem kan stå for det? Jeg er sikker på, selv Kim villle bifalde mit valg.

Så kære, Louise: Jeg glæder mig SÅ meget til at pakke bogen ind og få sendt af sted til dig. :) Jeg ville gerne sige 'Jeg håber, den gør lykke', men det behøver jeg ikke, for det ved jeg, den gør.


5 kommentarer:

  1. TUSIND tak! Åh, hvor er jeg dog helt vildt glad. Det er da helt utroligt. Jeg er så glad, at jeg stråler som solen. Hjertelig tak til jer begge, og tusind tak til Kim Leine for at have signeret bogen :-)

    Ønsker HG tillykke med fødselsdagen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke med det Louise. :) Vidste, du hurtigt ville falde forbi og læse indlægget, så jeg undlod at sende svaret pr. mail - så blev du rigtig overrasket. Hvis du sender mig en besked med din adresse (på Face eller mail), får jeg den af sted snarest. Og manden takker for lykønskningen. :)

      Slet
    2. Tak Line, det var sandelig en dejlig overraskelse, for jeg så overskriften på dette indlæg på min blogroll, og da tænkte jeg, at I havde valgt en anden vinder, fordi jeg ikke havde fået mail fra dig. Derfor skreg jeg nærmest af jubel, da jeg så læste, at jeg alligevel var den heldige vinder :-)

      Sprang nærmest ud af sengen her til morgen, hvilket i min størrelse og alder er noget af en kraftpræstation, fordi min første vågne tanke var, at jeg har vundet den signerede bog. Nynner, danser og kan slet ikke sidde stille af bare glæde :-)

      Jeg har fået en ide, som jeg vil forberede i dag - for at kunne nyde synet mest muligt af den litterære skat vil jeg sætte bogen i en tallerkenrække, som skal hænge i min stue, så jeg både kan se den fra pc-bordet og fra min gode lænestol. Det kræver, at jeg rydder den væg for billeder osv, så nu har jeg lidt flere ting på programmet i dag. Det gør intet, for den vidunderlige nyhed om mit held har hevet mig ud af den dvale, jeg var i de seneste dage, og jeg bobler nu af energi :-)

      Håber, din mand havde en pragtfuld fødselsdag :-)

      Jeg sender dig lige min adresse på Facebook nu her :-)

      Slet
  2. Det er nogle virkelig flotte unikasmykker, hvor har du købt dem? :-D

    Love Malene ♥
    http://justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis det er dem fra indlægget med de gule farver, er det begge smykkedesignere, der desværre ikke længere har deres salgssider. Lidt en skam, for det var virkelig nogle skønne ting, de lavede! :)

      Slet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...