mandag den 1. april 2013

Vinderen af giveaway #7

I fredags blev det endelig tid til at finde en vinder af et gavekort til Footway

Vinderen blev fundet via random org. og blev C. Stubbe, der bl.a. skrev:

"Jeg har allerede to par sko, der har samme højde som dem her, og som jeg går smaddergodt i, men det ville bare være lækkert at have et par, der var forede også, så jeg ikke skulle skifte sko til fester :)"

Og de valgte sko er disse:


Og det kan man da ikke fortænke damen i, vel? De ER da for fede - og det ser desværre ud til, der bliver brug for de forede nogen tid endnu.

Jeg vil gerne sige tak til alle jer, der læste og legede med og til Footway, der har sponsoreret gavekortet.


2 kommentarer:

  1. Øv! Så gider jeg ikke købe hos dem. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er da altid lejlighed til at købe sko! Vinder man dem ikke, må man hugge pengene af madbudgettet. c",) Og det er skønt at få dem leveret til døren, så man kan fortsætte sit liv som eneboer og ikke skal forlade hulen, bare for at få et par nye sutter, når bunden er slidt ud af de gamle.

      Slet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...