tirsdag den 23. april 2013

Vi anmelder på par-måden:

Det er ikke så perverst, som det muligvis lyder. c",) Men da jeg fik muligheden for at score et par boxershorts til HG, sagde jeg naturligvis ikke nej! :)

Her er, hvad vi modtog, fra Dealfighter:


Hvis du ikke kender Dealfighter, kan jeg fortælle følgende om dem: Dealfighter er en side, der har fokus på igangværende tilbud, man kan handle her og nu. Bl.a. havde de dette tilbud på et par Tiger of Sweden-boxershorts, der har en værdi af 200,- men blev solgt til 100,-. Du kan læse mere om Dealfighter her

For tiden er deres tilbud denne smukke infinitystage, der har en værdi af 799,- men bliver solgt til 399,- Bare mellem os: Den er jeg personlig ret vild med!

Men tilbage til boxershortsene: Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg er ret kritisk med, hvad HG får lov at iføre sig, når det kommer til intimbeklædning. Jeg gider simpelthen ikke se på et morgengrimt klokkeværk, der stikker ud af et par alt for løse ben, når jeg forsøger at tvinge min mysli ned! Så gennem tiden er der røget mange produkter i skraldespanden. Denne test bestod disse dog: De sidder tæt til i benene - også når man når henad aftenen. HG siger, de er meget tynde, så man ikke føler sig for 'omklamret'. De er bløde i stoffet og de har den fordel, at de ikke suger pels til sig (af ret stor betydning herhjemme!). Når vi spiser morgenmad her i huset, ligger der gerne en kat på det ene lår og en hund på det andet, så jeg måtte lige glo ekstra interesseret, da HG rejste sig: Ingen pels! Det er lettere imponerende. c",)


Jeg personligt kendte ikke til Dealfighter, men jeg må indrømme, det er et koncept, jeg synes godt om. Jeg har før nævnt, at pengene er små, når man er husejer, har seks husdyr, et medicinforbrug, der fylder næsten ligeså meget i budgettet som madkontoen og skal klare sig med en førtidspension. Havde jeg nu kendt til siden, kunne jeg måske have fået et par lækre fødselsdagsgaver til nogle af denne måneds mange fødselsdage. Siden er nu lagt ind under favoritter, så jeg kan holde øje med dem. Jeg er nemlig ikke bange for at indrømme, jeg stort set aldrig handler noget, der ikke er på tilbud.

Du kan også finde Dealfighter på Facebook og på den måde følge med i deres igangværende deals.

Meld gerne tilbage, hvis du har erfaringer med firmaet. :)

[Sponsoreret indlæg]

 

3 kommentarer:

  1. Jeg modtog ( eller Casper modtog) også et par bokseshort fra Dealfighter, og vi havde begge to kun gode ting at sige om dem.
    Og jeg kan kun anbefale den side(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var også lige inde for at genlæse dit indlæg for at se, hvad Casper egentlig havde at sige. :) Han og HG er vist ret enige.

      Slet
  2. Ingen nuværende deals? Det kan man da ikke basere en internetside på. En ommer.

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...