onsdag den 24. april 2013

Giveaway #12

Som lovet i går, kommer her giveaway nr. 12, hvor en heldig læser kan vinde:


Jep, et par smukke øreringe og et læderarmbånd fra Werring.



For at deltage skal du:

* Like Werring Smykker på deres Facebookside
* Være fast læser af bloggen enten via GFC eller BL (husk at skrive, hvor I følger mig)
* Følge bloggen på Facebook
* Være bosat i Danmark eller have en dansk adresse, jeg kan sende præmien til
* Lægge en kommentar med din mailadresse og (for)navn

Held og lykke til jer alle. :) Jeg trækker en heldig vinder lørdag d. 11. maj.





17 kommentarer:

  1. Jeg følger dig via bloglovin :-D
    Mvh Maria Møller mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  2. Jeg følger dig begge steder :D
    Dine give-aways er altid sådan nogle super fede nogen.

    Kamlla Nielsen millamusen@jubii.dk

    SvarSlet
  3. Dejlig konkurrence! Jeg sukkede efter øreringene i dit tidligere indlæg, så det er jo bare perfekt, at det er dem, der er på højkant!

    Jeg følger over det hele - og min mail er bjarnhof.katrine@gmail.com

    Katrine B
    http://bagkatrineb.wordpress.com

    SvarSlet
  4. Jeg krydser virkelig fingre :)
    Du ved hvor man kan kontakte mig - m-ii-m@hotmail.com eller fjæsen :o)
    Føler med på GFC :)

    SvarSlet
  5. Så skulle kravene være opfyldt - Jeg følger vist nok bloggen begge steder (i hvert fald via GFC).
    Deler da lige på FB :)
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Følger dig på Bloglovin' <3

    Kh Maria Seidelin

    SvarSlet
  7. Lækkert følger dig via bloglovin mvh helena

    SvarSlet
  8. Smukke smykker :-)

    Jeg følger dig overalt (er der måske lidt stalker i mig?)

    Kram fra
    Louise i Gammelby
    lolesendk@gmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg følger dig via BL:)
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  10. Du har helt ret det vil jeg gerne vinde, vildt smukt og lige min stil, jeg tar chancen, selv om chancerne er små med så mange der deltager om den skønne præmie



    og så følger jeg jo din facebook, er fast læser på din blot og følger dig også på blolovin

    så nu er det bare om at krydse fingere og håbe på lidt held :-)


    kærlig hilsen
    Pia Hansen
    missangeldk@gmail.com

    SvarSlet
  11. Hey, jeg følger via GFC og FB .. krydser rigtig meget fingre

    SvarSlet
  12. Jeg følger dig på Bloglovin :)

    Birna Lambaa
    birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg følger med på din facebook, er fast læser på din blog og følger dig også på bloglovin <3

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    Jeg håber meget på at vinde disse lækre sager.

    Delt på face

    Ha en skøn weekend

    SvarSlet
  14. Følger dig på bloglovin og facebook
    lækker give away, håber at jeg er heldig
    briananette@gmail.com
    god weekend

    SvarSlet
  15. Jeg vil meget gerne deltage! Følge på BL

    Kirsti
    Kirsti_mt@hotmail.dk

    SvarSlet
  16. smukke smukke smykker deltager og x fingre
    mvh
    marianne lykke Nielsen
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  17. Følger dig på Bloglovin<3
    Tak for invitationen til at deltage i din fine giveaway...krydser alt, hvad der krydses kan i håbet om massevis af held og bunker af lykke.
    Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...