torsdag den 18. april 2013

Ten to ...

... Make you wonder if they are related. c",)

For nogen tid siden havde Rethe på sin blog et indlæg om funny look-a-likes. Inspireret af det, har jeg lavet en dyreversion af samme. Så her kommer 'Ten to ... make you wonder who ís who'.


Der var engang en kat ... og så var der Sheldon Cooper fra "The Big Bang Theory". Hvem der er hvem, vil jeg lade op til jer at bedømme. c",)


Det er ikke altid at det med 'cat face' er nice ment.


Grumpy cat er for fed ... men ligefrem at ligne ham er måske at gå lidt langt i sin besættelse af dette dyr.


På sin vis er det vel på sin plads, at Dalai Lama ligner happy lama.


Vi nedstammer alle fra aberne - hos nogle er generne så tydeligere end hos andre.


Og nu vi snakker om aber ...


In case you didn't get my point!


Og engang til for Prins Knud (eller Gary Busey).


Ja, man skulle tro, der ikke var værre ting end at ligne en abe ...


... Men det er der dog: Nemlig at ligne røven på én! c",)

Hvilken look-a-likes synes du er mest rammende?



8 kommentarer:

  1. Haha, den sidste fik mig godt nok til at grine. :D

    SvarSlet
  2. Haha, fantastisk :) Elsker i øvrigt Big Bang Theory og Sheldon!!

    SvarSlet
  3. Sikke et skønt indlæg(:
    Jeg ved ikke, hvilken jeg synes, der er bedst rammende, men hvor var de alle dog gode(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hahaha hvor er det genialt :D Du har forresten mulighed for at vinde et gavekort på 300,- til KANT smykker på min blog. Du deltager her hvis du har lyst: http://www.stine-ebbesendahl.dk/2013/04/konkurrence-kant-by-rahbek.html

    Knus Stine

    SvarSlet
  5. Hvor er den fin!
    KIg forbi WE-said-today.blogspot.com
    <3

    SvarSlet
  6. Hahah hvor er det sjovt! :D
    Jeg kunne ikke lade vær med at grine - og så det du har skrevet til.
    Herligt indlæg. :)

    Knus<3
    resofikka.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Hahaha du gjorde det!! :) Fantastisk altså
    Manden på billede nr 2 ligner min gamle chef ;) og ja, det sidste billede er nok det bedste...det er ellers noget af en hæmoride at rende rundt med ;)

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...