torsdag den 11. april 2013

Nu også med egen temasang

Godt så. Jeg der ellers altid har brystet mig af ikke at lide af migræne, som de fleste med min sygdom ellers gør, er i løbet af de sidste par måneder begyndt at udvide sygdommen til en bonusrunde, hvor også migræne optræder (med mindre jeg bare er blevet røgforgiftet hos mormor ... long story!). Kan mærke, der er et anfald på vej, ligesom mine spasmer, der ellers har været væk nogle måneder, pludselig er kommet nu til aften. I det hele taget har denne dag udviklet sig i helt, helt, helt forkert anden retning, end forventet. Men har da endelig fået tømt tanken (olietanken that is c",)) og taget blodprøver for at tjekke nyretal, så jeg kan blive godkendt til min undersøgelse (som jeg har modtaget indkaldelse til).

Anyway, må melde pas, logge mig ud af samfundet nettet for i dag og bare gå i seng. Giveawayen kommer på i morgen i stedet.

MÅ jeg dog lige dele denne her med jer, før jeg knalder brikker (Og mand hvor jeg trænger til søvn. Har haft alt, alt, ALT for mange søvnløse nætter på det sidste. Så mange, jeg tror, jeg er ved at blive virkelig weird).


Og så er vi jo liiiige nødt til at have sangen Læg btw. mærke til 00.47 -> Walking on a thin Line! ;) Eller i hvert fald går de på gren. c",) My God, jeg er nu SÅ plat at selv min mor ville give op og bortadoptere gøgeungen. Har I forresten nogensinde hørt sangen "Walking on a thin Line"? Arg ... ævler. Det var søvn, før smertehelvede bryder ud og opkastninger begynder. Håber, jeg kan sove fra det.



2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Taaak, Louise. :) Ved ikke, om det var dine ønsker - men jeg SOV sgu! Det er ellers hundrede år siden, jeg har kunnet falde i søvn. Oh, hvor velsignet at vågne op og opdage, det er morgen.

      Slet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...