torsdag den 18. april 2013

Giveaway #11

Jeg har før skrevet indlæg om Annlil, som altid vil have en særlig plads i mit ♥, da de var de første, der sponsorerede en giveaway til jer, læsere. :) Der er sket lidt siden da og været en del andre giveaways siden da ... men for mig vil Annlil altid være specielle.

Så da Annlil tilbød at sponsorere endnu en giveaway, var jeg ikke sen til at takke JA (hvilken blogger med respekt for sig selv er det?). Faktisk glædede jeg mig så vildt til at se, hvad de havde sendt postbuddet ud med, at jeg overvejede at overnatte i postkassen og stikke poten ud, så snart han dukkede op. Men det ville alligevel være synd for dræberpudlerne at skuffe dem - de eeeelsker at byde velkommen med hylekor og savl i hele hovedet. Så i stedet stillede jeg mig på dærtærsklen, klar til at overfalde Postmand Per med hvin og glædeshyl, som var han arveonkel. Den stakkels mand ender på en førtidspension som følge af dårlige nerver, fordi damen fra nr. 3 ikke kan styre sit handicap, men hyler som hormonellamonstret fra Zalandoreklamen ... på hyæneagtig manér. Når man tilsætter dræberpudlerne, der delvist pisser af glæde og drejer psykotisk rundt om sig selv som en eldrevet spastiker, må man være imponeret over, at manden troligt drejer ned ad Vårbækvej hver morgen! 

Nå, men sidespring, sidespring, for her skal I se, hvad jeg modtog og som en af jer også kan vinde:



Er den ikke lige fiiin?! Min mor blev så jaloux, at hun nær havde flået den af min hals, da jeg havde den på til mormors fødselsdag ... tror næsten også, at mormor i al hemmelighed hellere ville have haft denne kæde end den dusk karse og indtørrede kattetunger, vi dukkede op med. c",)




Hvis du også er blevet forelsket (i kæden that is - jeg er personligt optaget c",)), skal du gøre følgende:

* Like Annlils Facebookside (link åbner i ny side).
* Like Bloggens Facebookside
* Følge mig via GFC eller Bloglovin (husk at skrive, hvor du følger)
* Lægge en kommentar, der tilkendegiver din deltagelse og huske at skrive din email. 

Jeg trækker en vinder om tre uger - d. 9. maj (Kristi himmelfartsdag - det virker så poetisk, når man tænker på de højder af ekstase denne smukke kæde har sat mig i. :)).



Jeg puster Lady Luck jeres vej. Kan du ikke vente til d. 9., men MÅ eje denne kæde nu, kan du finde den på Annlils side, her. Der finder du også mange andre smykker som armbånd, ringe, øreringe, halskæder samt smykkesæt og tørklæder. :)



30 kommentarer:

  1. Åh en lækker give-away!
    Elsker deres smykker.

    Jeg følger dig begge steder.
    Vil lige fortælle dig du har skrevet den 9 marts, med hvornår den slutter. :)

    millamusen@jubii.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. *Ahrøm* Tak, Kamilla!! Det er selvfølgelig d. 9. MAJ - I skal naturligvis ikke vente helt til marts. c",)

      Slet
    2. Du har også skrevet, at du ikke var sen til at takke nej :-D

      Har du svært ved at koncentrere dig i dag? :-D

      Slet
    3. Arhmen ALTSÅ! Tak Louise - ja, jeg tror jeg har en passerende blodprop eller noget i den stil. ;) Det kunne være, jeg skulle overveje at gå i seng og forsøge igen i morgen. c",)

      Slet
    4. Jeg tror, det er Myrledyrets kanintendenser, som distraherer dig :-D

      Slet
    5. Hov, jeg glemte da helt at skrive, at jeg naturligvis deltager :-)

      Jeg følger dig alle steder, og min mailadresse er: lolesendk@gmail.com

      Slet
  2. Ih, jeg er helt sikkert med!!
    Er med på GFC, facebook sider - og de er fantastisk søde, bag Annlil.dk !

    Kæmpe knus

    SvarSlet
  3. Så prøver jeg igen at vinde en af dine give away, måske jeg er heldig denne gang. Jeg følger dig i hvertfald begge steder. Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  4. Celine W. Mortensen19. april 2013 kl. 09.40

    Sikke en smuk halskæde!!
    Jeg har fulgt din blog via Bloglovin´ :)

    Email: celine.4@live.dk

    SvarSlet
  5. Deltager :-)

    jansegj10@gmail.com

    SvarSlet
  6. Den er skøn - Jeg følger bloggen både via bloglovin, GFC og FB. Og jeg liker allerede Annlils FB-side.
    Hav en dejlig weekend!
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  7. Åh, jeg har også altid været fan af Annlil! Så smukke smykker, de går lige i hjertet!

    Følger dig via bloglovin'. :-)
    bjarnhof.katrine@gmail.com

    Katrine B
    http://bagkatrineb.wordpress.com

    SvarSlet
  8. den er SÅ smuk <3
    Jeg deltager og følger dig på Bloglovin :)

    birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Ih en fin halskæde, den vil jeg meget gerne vinde :)
    Jeg følger dig på Bloglovin' :)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  10. Nej, hvor er den fin. Jeg følger via bloglovin:)
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  11. WAUW - jeg er heeeelt vildt forelsket i den smukke halskæde <3
    Jeg følger med alle steder: Facebook, GFC og Bloglovin :-)
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg føler dig via bloglovin og har selvfølgelig liket begge fb sider. ;)

    tenna_schaltz@yahoo.dk

    SvarSlet
  13. whauuu hvor er den smuk, kan godt forstå at hendes mor blev så jaloux, at hun nær havde flået den af hendes hals, den er altså også helt fantastisk <3

    jeg følger med på begge sider + bloglovin <3

    Kærlig Hilsen
    Pia Hansen
    missangeldk@gmial.com

    SvarSlet
  14. Jeg følger dig begge steder.
    Åh! Det smykke, er helt forelsket i det. :-)

    Sschackinger@gmail.com <3

    SvarSlet
  15. ååååååååh en sød giveaway og hvor er den så fantastisk smuk smykke <3 <3 er helt væk i den
    følger dig hele vejen rundt <3
    knus
    Jane Tvede
    Jane@team-tvede.eu

    SvarSlet
  16. Følger via GFC :)

    Fed halskæde!!!!

    sahra-emilie@hotmail.com

    SvarSlet
  17. følger via Bloglovin
    Gunthel@gmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg deltager meget gerne!
    Følger via gfc
    kirsti
    kirsti_mt@hotmail.dk

    SvarSlet
  19. Sikke en smuk halskæde, kan godt forstå at familien er vilde med den, følger din side på bloglovin, mvh Linda zoegabutik@gmail.com

    SvarSlet
  20. Følger via gifco;)
    Tak for invitationen til at deltage i den fine giveaway. Krydser alt, hvad krydses kan i håbet om ekstra held;)
    Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  21. super smuk!
    følder via bl
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  22. Kamille Parsgaard7. maj 2013 kl. 10.27

    Wauw Line. Jeg kan da godt forstå at din mor blev jealoux... Den er super smuk!!
    Jeg følger dig på fb, og bloglovin :)
    karinakamille@gmail.com

    SvarSlet
  23. Den er virkelig flot kunne godt bruge den til den 40 års fødselsdag jeg skal til :-)
    Følger dig på bloglovin og facebook.
    briananette@gmail.com

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...