torsdag den 11. april 2013

Giveaway #10

Nu kommer giveawayen, der er for alle Disney og/eller Peterplysfans. For her er, hvad der er på højkant:


Verdens sødeste salt & pepper-sæt med Æsel og Peter Plys, begge her foreviget i ren kærlighedsharmoni. :) For at deltage skal du:

* Følge bloggen via bloglovin
* Og på bloggens Facebookside
* Bo i Danmark
* Skrive en kommentar med navn, mail og hvem der er din yndlingsfigur fra Peter Plys.



Jeg trækker en vinder d. 26. april, hvor jeg kender en sand prinsesse, der har fødselsdag (min moar! :)).


Del gerne på egen blog, hvis I gider. :)


17 kommentarer:

  1. Jeg har desværre ikke Bloglivin' med håber min deltagelse er gældende alligevel.
    Jeg har liket på facebook.

    Min yndlings figur er helt klart æsel.
    Han er så nede på jorden, og bare dejlig.

    Jackie Mortensen
    Jackie-mortensen@hotmail.com

    SvarSlet
  2. åh Line. Jeg vil så gerne vinde dem!!!! Jeg ELSKER grisling og æseldyret, da de minder om mig og min nervøsitet!

    SvarSlet
  3. Uhhhh hvor en sød give away Linbe, jeg er helt vild med æslet fra Peter Plys :-)

    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  4. Jeg er vild med dem alle på hver sin måde :)Men jeg har dog en forkærlighed for Plys ligesom min kæreste og min lille dreng.
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Min yndlingsfigur er klart æslet. Det er så jordnær, elskelig og dejlig deprimeret :)
    Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg følger dig via facebook. Min yndlingsfigur er helt klart Peter Plys, har kommer med de klogeste citater :-). Sættet ville helt sikkert pynte på mit spisebord. Det sidste Peter Plys citat jeg har set er dette "Det sner stadig. Og det fryser. Men vi har ikke haft et jordskælv for nylig"
    sanne@turn.dk

    SvarSlet
  7. Min ynglings figur fra peter Plys, må være Kænguru barnet eller Grisling. :D

    millamusen@jubii.dk

    SvarSlet
  8. Ej, en skøn give away(:
    Jeg tror, det er tigerdyret, men jeg er ikke helt sikkert(:
    Synes, de alle er søde(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Følger på Bloglovin, og FB og har liket dette indlæg på Bloglovin.
    Jeg kan bedst lide Æseldyret fordi at han er den der er mest overset i det univers og han er så ydmyg omkring det.
    stella.lundberg.fischer@gmail.com

    Jeg håber jeg vinder dette søde sæt til mine børn :-)

    SvarSlet
  10. Følger din nu på Bloglovin og Facebook :-)
    Julie Mahler
    JulieM93@hotmail.com

    Min yndlingsfigur er helt sikkert Æsel! Mine venner har også altid sagt, at det er den Peter Plys-figur jeg minder mest om - ikke på en negativ måde! :-)
    Det er fedt, at man kan identificere sig selv med noget så simpelt som en disney-figur. Æsel er sej fordi den er som den er, og Peter Plys og alle de andre accepterer det!

    Håber virkelig jeg vinder! :-)

    SvarSlet
  11. Sikke en sød giveaway, jeg vil gerne deltage. Min ynglingsfigur er æseldyr.
    Følger dig både på facebook & bloglovin.

    Rikkeh88@gmail.com

    - http://sigaard.co.nf

    SvarSlet
  12. Ihhh hvor er de fiiiiine ;) <3 Det ville SÅ meget blive værdsat herhjemme ;)

    Jeg er mest til Peter plys selv, han er så hyggelig og varm og dejlig :)

    Bettinalissa Søndergaard
    Bettinalissa@gmail.com

    Tillykke med din mor d. 26. ;)

    SvarSlet
  13. Ihj hvor er de dog så fine og søde!
    Jeg har gjort alt, og jeg er helt vild med grislingen, tigerdyret og peterplys! :').

    kathrine johansen, lillekathriine@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg kan bedst lide Grisling og Æseldyret.

    Birgitte Fogtmann Dawson
    birgittedawson@gmail.com

    SvarSlet
  15. Nåh, hvor er de bare kære. Jeg vil elske at vinde dem - min favorit er plys, der altid er så venlig og ligetil. Jeg har allerede puttet Plysbjørnen og Æslet overalt på ungernes værelse, så jeg mangler da lige disse til at gøre spisebordet sjovt for ungerne (øhh... og mig selv ikke :D).

    Stine
    stinedahl@live.dk

    SvarSlet
  16. Jeg bliver simpelthen nødt til at vide hvem det har vundet, og hvor man kan købe dem, da det ikke er mig der har vundet dem`!?!?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det blev Birgitte med næstsidste kommentar som vandt og de ligger her på kommoden og venter på at blive skippet af sted. Desværre er de købt i en lille flække i Italien, Sanne, så jeg ved ikke liiige hvor man kan finde dem. Faktisk har de ligget i en skuffe herhjemme i mere end fem år. De er aldrig blevet brugt, har bare ligget fint pakket ind, da vi har såååå mange salt og peber-sæt, så jeg tænkte at i stedet for at skippe dem til genbrug, skulle en læser da have muligheden for at få dem. :)

      Slet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...